Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els del TIB es queixen de l'elevat temps de trajecte en algunes línies i els del tren voldrien no haver d'esperar tant per la nit i els cap de setmana
159
Els usuaris del tren i el bus a Mallorca agraeixen la gratuïtat de tot el transport públic (tren, metro i bus) per l’any que ve però continuen reclamant millores del servei. Tant l’Associació d’Usuaris del Transport Públic per Carretera com l’Associació dels Usuaris del Tren asseguren que l’actual model de transport públic de la comunitat no està preparat i exigeixen més inversió per millorar les línies i les freqüències.
El president de l’Associació d’Usuaris del Tib, Marc Crespí, assegura que és molt bona notícia la gratuïtat del bus, que fins ara només tenia un descompte de fins el 70%. Tot i això, reclama una millor connectivitat per reduir el temps de trajecte de les línies i les freqüències, ja que municipis com Inca, diu, estan hiperconnectats i disposen de moltes aturades. Crespí assegura que cada tres mesos, s’haurien de revisar les línies per veure quines són les mancances i millorar. Una de les queixes principals dels usuaris, diu, és l’elevat temps de trajecte. Una de les línies més perjudicades és la de Pollença.
La presidenta de l’Associació d’Usuaris del Tren, Teresa Sastre, qualifica també de bona iniciativa la perllongació de la gratuïtat, tot i que reconeix que ha d’anar acompanyada d’una bona inversió per augmentar els recursos humans i les freqüències en hores puntes, nocturnes i també els caps de setmana.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle