La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El Consell ha demanat al govern central una moratòria fins a finals d'any
Continua la llista d’espera per passar la ITV. Els propietaris d’automòbils han d’esperar 4 mesos: el doble que just abans de la pandèmia de coronavirus. El Consell de Mallorca s’ha adreçat als ministeris de Transport i d’Indústria per sol·licitar-los una moratòria fins a finals d’any. Esperen encara resposta perquè només els han concedit una pròrroga fins a finals d’agost
El Consell de Mallorca assegura que la llista d’espera va passar dels 4 mesos als 2 i mig, però que per mor del tancament durant l’Estat d’Alarma, s’han tornat a acumular les hores. Han aconseguit una moratòria fins a finals d’agost, però demanen que sigui fins que acabi l’any.
Els conductors lamenten l’espera i que en uns mesos hagin de tornar a passar la ITV, perquè els compten el dia que havien sol·licitat data, encara que no van poder passar la inspecció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura