El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Consell admet que el servei no serà òptim fins que no entri en funcionament la nova concessió
A partir del primer de novembre els autobusos d’Eivissa comencen el servei d’hivern. Això implica una reducció del nombre de línies i també de freqüències.
Els nous horaris es poden consultar fàcilment a la web, però no apareixen reflectits a les parades
El consell treballa per augmentar a l’hivern algunes freqüències. Es mantendran els diumenges les connexions amb Sant Joan, Sant Miquel i la línia que uneix Vila, Sant Josep i Sant Antoni. Pel que fa a la puntualitat aquests dies, el servei tampoc aprova
Aquesta problemàtica desapareixerà previsiblement amb la nova contracta del servei regular d’autobusos. Aquesta haurà d’oferir una aplicació que permetrà consultar el moment exacte en què cada autobús passa per cada parada. Això sí, no es preveu que la nova concessió es faci efectiva fins al 2021.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle