Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
El Consell busca regular les excursions d'un dia, ja que considera que influeixen en la saturació tant a nivell marítim com terrestre que cada estiu pateix l'illa
El final de temporada s’apropa i ja s’ha notat la baixada de clients als vaixells que fan excursions entre Eivissa i Formentera. Intentaran aguantar fins a final de mes perquè de moment, diuen, encara compensa tenir el servei operatiu.
Al mes d’octubre i en dies en què el temps no acompanya gaire, els vaixells d’excursions continuen operant amb prou èxit. Els plans en aquest moment de la temporada no se centren tant en el sol i la platja. Els turistes que arriben amb aquest tipus d’embarcacions venen a passar-hi només el dia. No és un turisme tan rendible per a l’illa com el turisme convencional, però que beneficia especialment els negocis de la zona. El Consell de Formentera busca regular les excursions d’un dia, ja que considera que influeixen en la saturació tant a nivell marítim com terrestre que cada estiu pateix l’illa.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat