Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Es tracta d'una mesura disposició transitòria que només s'aplicarà aquesta temporada
La regulació de l’entrada de vehicles a Formentera ja està encaminada, i s’aplicarà durant els mesos de juliol i agost. El nombre màxim de vehicles de visitants que podrà suportar l’illa serà de 2.280 cotxes i 230 motos.
Les navilieres seran les responsables d’informar d’aquesta nova mesura que s’aprovarà de manera definitiva a finals d’aquest març. Tots aquells que hagin comprat el bitllet abans de l’entrada en vigor de la nova normativa podran dur el seu cotxe o la seva moto encara que superin la quota fixada.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació