Logo IB3N
X

Els veïnats de l’edifici de Foners de Palma, reallotjats a casa de familiars o a un hostal

Aquest dimarts, els tècnics municipals faran una avauluació sobre l'estat de la finca després d'esfondrar-se el sostre del menjador de la darrera planta

04/05/2026

Els veïnats de l’edifici de Foners de Palma, reallotjats a casa de familiars o a un hostal

6

Incertesa entre els veïnats de l’edifici on s’ha esfondrat el sostre del pis de la darrera planta situat al barri de Foners, a Palma. Els veïnats de 16 habitatges de la finca no podran passar la nit a ca seva i ja han estat reallotjats. Almanco un vespre, fins que aquest dimarts els tècnics municipals avaluïn l’estat de l’edifici.

Mentrestant, una treballadora dels Serveis Socials de l’Ajuntament s’ha acostat a la zona per oferir una reubicació als veïnats. 15 dies a un hostal per a aquells que ho necessitin i no disposin d’una alternativa a casa d’un familiar o amics.

Tot això després de l’esfondrament del sostre del menjador del darrer pis, a la vuitena planta, un succés que ha passat al voltant de les 5 de l’horabaixa d’aquest dilluns. Afortunadament, no hi ha hagut cap persona ferida.

Notícies relacionades >

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT