Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Denuncien que els robatoris han augmentat considerablement
L’Ajuntament de Llucmajor inicia una campanya de lluita contra el vandalisme i proposa sancions que poden arribar als 3 mil euros pels infractors que fassin pintades o rompin mobiliari urbà. Actualment, l’equip de govern ha mostrat la seva preocupació pel vandalisme. “Ens hem trobat mobiliari romput, senyalitzacions arrabassades i cartells xapats, entre altres malifetes i pensam que és el moment de recriminar aquestes conductes incíviques”, ha contat el tinent batle de Medi Ambient, Guillem Roig.
Mentre, els veïnats dels nuclis disseminats de població denuncien, més que vandalisme, inseguretat ciutadana. Diuen que els robatoris a les urbanitzacions han augmentat molt i que no se senten segurs. Als veïnats estan d’acord d’emprendre accions contra el vandalisme, però el que realment els preocupa és la seguretat ciutadana. Denuncien que darrerament han augmentat els robatoris a totes les urbanitzacions. Roben cotxes i entren dins els habitatges. Diuen que només diumenge passat, la Guàrdia Civil va rebre 8 denúncies.
El consistori ha dit que es basarà en els informes policials per emprendre actuacions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat