Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Veuen com diàriament es perden litres i litres d'aigua i l'Ajuntament ha pres mesures per aturar el bombeig constant d'aigua
Imatge d'arxiu d'un pou sec
204L’associació de veïns de Llenaire, al Port de Pollença, denuncía un atac ecològic a la urbanització. Una promotora que contrueix pisos a la zona eixuga els pous dels residents. Ho han denunciat a l’Ajuntament del municipi i als responsables de medi ambient.
Asseguren que corren el risc de quedar sense subministrament d’aigua a més de l’atemptat ecològic que suposa tudar-ne tanta. Diuen que veuen com des de l’obra extreuen aigua des de fa més de mig any i han demanat la paralització d’aquestes extraccions.
Fins i tot algunes cases tenen cruis per mor que el subsòl ha patit alteracions per la manca d’aigua. “Estam parlant d’un volum brutal d’aigua, es calcula que tres o quatre litres per segon que s’estan extraient”, ha explicat Marcos Makowski, president de l’Assocciació de veïns en declaracions a IB3 Ràdio.
“Tenim un pou i s’ha buidat i fa mal al cor veure com litres i litres diaris es perden”, afegeix Cristina Solivellas, una de les veïnes afectades. L’Ajuntament ja ha pres mesures per aturar el bombeig d’aigua constant que es fa a les obres, dut a terme per la promotora.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia