Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Una tradició centenària, que un any més, han visitat els escolars de l'illa
Aquest divendres al matí, els escolars de diferents centres educatius de l’illa d’Eivissa han conegut la tècnica tradicional de producció de carbó mitjançant la sitja. Després de l’encesa, els alumnes han pogut tastar unes delicioses coquetes de sobrassada. Fins diumenge, els visitants podran gaudir d’exposicions de vehicles clàssics, maquinària agrícola i eines antigues. La festa popular començarà avui a les 20.00 hores, amb la combinació de torrada de sobrassada i vi pagès.
Per a dissabte hi haurà ball pagès i la III Trobada cultural de glossadors i folklore de les Illes, i diumenge es tancaran les celebracions amb activitats culturals diverses i una paella popular per a tots a les 14.00 hores. Aquesta festivitat, organitzada per l’Associació de Veïns de Corona i l’Ajuntament de Sant Antoni, té com a objectiu recuperar, preservar i transmetre les tradicions de la vida rural d’Eivissa.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals