Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La falta d'aparcament és un dels punts a millorar per als taujans
Santa Eugènia invertirà 35.000 euros en projectes, triats pels veïnats, per millorar el municipi. És el segon any que el Consistori destina una partida als pressuposts participatius i, entre les propostes més demandades, destaquen la creació de llocs d’aparcament i la millora de la mobilitat.
Les peticions dels veïnats van des de millorar la il·luminació del poble fins a la reposició d’un mirall per regular el trànsit. En total, l’Ajuntament ha rebut 44 propostes, tres vegades més que l’any passat, i d’aquestes n’executarà 19.
La creació de llocs d’aparcament també inquieta els veïnats. Es reordenarà tot l’aparcament del centre i se’n millorarà la senyalització. Però també es construirà un parc infantil al nucli de ses Coves, que costarà 3.000 euros. Tots els projectes triats es començaran a executar el gener de l’any que ve.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes