Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El centre de la zona ha detectat 44 positius aquesta setmana mentre que la passada van ser 66
Una setmana després de l’inici de les restriccions, el barri de Son Gotleu presenta una imatge similar a la de dissabte passat: gent que compleix amb la normativa, pren precaucions i dur la mascareta i d’altres que continuen sense dur-la posada i que, fins i tot, fumen pel carrer. De fet, el carrer principal, d’Indalecio Prieto, tenia aquest dissabte bastant moviment i molts dels bars eren plens.
Això sí els veïnats veuen una certa millora al llarg de la setmana, sobretot als matins. Tot i que a les 10 del vespre tanquen els establiments i el moviment al barri hauria de disminuir, els veïnats comenten que és precisament quan la gent es relaxa més. Alguns reclamen més presència policial a la zona.
Les dades de la Conselleria de Salut, però, són positives. Aquesta setmana, el centre de salut de Son Gotleu, que atén també els altres tres barris amb restriccions, la Soledat Nord, Can Capes i Son Canals, ha reduït el nombre de casos positius detectats. Han estat 44 mentre que la setmana passada en van ser 66. També davalla la taxa de positivitat de la zona que passa del 13 al 10%.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener