L'associació té previst reunir-se dijous migdia amb Autoritat Portuària per fer-li arribar les seves queixes
Imatge d'un grup de turistes remesa pels veïnats per queixar-se de molèsties al Passeig Marítim de Palma
27L’Associació de Veïnats del Passeig Marítim de Palma es queixa que amb l’arribada de l’estiu incrementen els renous a la zona a causa de l’activitat de l’oci nocturn. També denuncien la proliferació de festes a la mar a catamarans i embarcacions similars. Un renou que diuen que també arriba a la costa i no els permet descansar
A més, segons l’associació, quan els turistes arriben a port es comporten de manera incívica, interrompen el trànsit, i fan renou. Denuncien també les botellades i festes alcohòliques a la zona amb la brutor que es genera. L’entitat també lamenta els renous dels bars i discoteques d’aquesta emblemàtica zona de l’oci nocturn. Una situació que es repeteix, expliquen, cada dia durant l’estiu i que s’agreuja els caps de setmana. Enguany, a més, hi ha en marxa les obres de remodelació del passeig palmesà.
El president de l’Associació de Veïns del Passeig Marítim, Antonio Ruiz, lamenta que aquesta situació afecti el descans dels veïns i recorda que la zona, a més de ser comercial, és també residencial. L’associació té previst reunir-se dijous migdia amb Autoritat Portuària per fer-li arribar les seves queixes.
Fotografies remeses pels veïnats del Passeig Marítim de Palma per queixar-se de les molèsties que pateixen.
Fotografies remeses pels veïnats del Passeig Marítim de Palma per queixar-se de les molèsties que pateixen
Fotografies remeses pels veïnats del Passeig Marítim de Palma per queixar-se de les molèsties que pateixen
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys