L'associació té previst reunir-se dijous migdia amb Autoritat Portuària per fer-li arribar les seves queixes
Imatge d'un grup de turistes remesa pels veïnats per queixar-se de molèsties al Passeig Marítim de Palma
25L’Associació de Veïnats del Passeig Marítim de Palma es queixa que amb l’arribada de l’estiu incrementen els renous a la zona a causa de l’activitat de l’oci nocturn. També denuncien la proliferació de festes a la mar a catamarans i embarcacions similars. Un renou que diuen que també arriba a la costa i no els permet descansar
A més, segons l’associació, quan els turistes arriben a port es comporten de manera incívica, interrompen el trànsit, i fan renou. Denuncien també les botellades i festes alcohòliques a la zona amb la brutor que es genera. L’entitat també lamenta els renous dels bars i discoteques d’aquesta emblemàtica zona de l’oci nocturn. Una situació que es repeteix, expliquen, cada dia durant l’estiu i que s’agreuja els caps de setmana. Enguany, a més, hi ha en marxa les obres de remodelació del passeig palmesà.
El president de l’Associació de Veïns del Passeig Marítim, Antonio Ruiz, lamenta que aquesta situació afecti el descans dels veïns i recorda que la zona, a més de ser comercial, és també residencial. L’associació té previst reunir-se dijous migdia amb Autoritat Portuària per fer-li arribar les seves queixes.
Fotografies remeses pels veïnats del Passeig Marítim de Palma per queixar-se de les molèsties que pateixen.
Fotografies remeses pels veïnats del Passeig Marítim de Palma per queixar-se de les molèsties que pateixen
Fotografies remeses pels veïnats del Passeig Marítim de Palma per queixar-se de les molèsties que pateixen
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto