Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
El dimarts que ve es tornaran a reunir amb el director insular de Territori, Miquel Vadell
El Consell de Mallorca ha iniciat a Estellencs uns tallers participatius on els veïns del municipi exposen les seves demandes i propostes per elaborar el Pla General d’Ordenació Urbana i millorar el futur d’Estellencs.
Un dels temes més polèmics és el de la falta d’aparcament al municipi. Per una banda, el batle d’Estellencs, Tomeu Jover, considera que “és prioritari” ampliar els llocs d’aparcament “com a mínim unes 50 places”. En aquest mateix sentit, l’Associació de Comerciants d’Estellencs creu que “no es pot permetre que algú que vulgui venir a sopar a Estellencs hagi d’estar una hora cercant aparcament”.
Per una altra, alguns veïnats del municipi i els membres de l’associació ‘Defensa Paisatge Estellencs’ exposen que l’aparcament “és un problema puntual a l’estiu” i han defensat que és més important “defensar el patrimoni”.
Amb tot, el proper dimarts 10 d’agost es celebrarà el segon taller participatiu a la plaça Constitució de les 18.30 fins les 20h.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis