Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La població es desmarca de la crisi política per demanar que es faci feina per fer que l'aigua torni a ser apta pel consum humà
Els veïns de Malbúger demanen solucions a la crisi de l’aigua potable. Aquest matí hi ha hagut una comissió a l’Ajuntament de Maó per tractar el tema, però encara no s’han donat solucions específiques.
L’Ajuntament de Maó assenyala Hidrobal com a principal responsable de la crisi de l’aigua no potable a Maó. Anuncia que obrirà un expedient a l’empresa per identificar els incompliments que hi hagi pogut haver. A més té previst reunir-se demà amb el representant d’Hidrobal de les Balears per tractar el tema.
Héctor Pons, batle de Maó, també ha anunciat que nomenarà una persona encarregada del seguiment del contracte de l’aigua, per evitar futures incidències.
A l’oposició li semblen insuficients aquestes mesures i no entenen el canvi de criteri d’Hidrobal que s’ha desdit de l’informe que va publicar.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora