Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Una botiga de roba i tot just algun bar són els únics negocis oberts que es poden trobar veïns i visitants diàriament
El nucli fortificat de Dalt Vila es converteix cada hivern en un poble a part dins la ciutat d’Eivissa. La majoria dels negocis tanquen i tan sols alguns valents continuen obrint portes en temporada baixa. Dins el recinte protegit per la Unesco, només hi ha censats 557 dels devers 50.000 habitants de Vila.
Pràcticament, els dos únics negocis oberts a Dalt Vila són un hostal-cafeteria i una botiga de roba. Rachel, dependenta de la boutique Amanecer, reconeix que necessitaria altres locals oberts al voltant perquè el seu obtingués un impuls. Els veïns del barri també preferirien més vida a l’hivern, tot i el frenesí que suporten a l’estiu. I així ho han fet saber a IB3 Televisió.
Els residents dins de murs afegeixen que les restriccions de trànsit per pujar al nucli antic també són un altre impediment que no ajuda a incentivar l’obertura de negocis.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui