Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Fins ara només consumien aigua de pou que, segons asseguren, era de molt mala qualitat
Uns 850 vesins de Roca Llisa reben des de dilluns aigua dessalinitzada, i s’afegeixen als més de cinc mil usuaris del nucli de Santa Eulària que també la han començat a rebre fa un parell de setmanes. Aquesta aigua ha anat arribant progressivament a tots els nuclis de població del municipi, tot i que encara en queda pendent la zona nord, situació que esperen resoldre en menys d’un mes.
De moment, segons asseguren a l’Ajuntament de Santa Eulària, a Roca Llisa el 35% de l’aigua que hi arriba és dessalinitzada, la resta continua sent de pou. La idea és que es vagi incrementant progressivament aquest percentatge fins arribar al 75% en els pròxims anys.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes