L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Cort reconeix la demora i explica que el projecte es podria enllestir a finals d'any
Els veïnats de Son Ferriol continuen demanant que finalitzin el carril bici i per a vianants que ha de connectar l’hospital de Son Llàtzer amb la rotonda del camí Salard, i poder arribar, així, fins a Palma.
Un grup de ciclistes s’ha concentrat avui a la zona, encara inacabada per reivindicar que s’acabi l’obra. Fa anys que ho demanen. A través de la plataforma Change.org, han recollit signatures perquè l’Ajuntament i el Consell finalitzin el tram i puguin arribar amb bicicleta fins a Palma.
El consistori en reconeix la demora, i explica que el projecte podria enllestir-se a finals d’any. El que sí que fa el Consell, són les obres al Camí Salard, un tram per a vianants i ciclistes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues