Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
No volen una cimentera a la seva barriada
Els veïnats de Son Güells han protestat al ple de l’Ajuntament de Palma perquè no volen una cimentera a la seva barriada. Segons l’Ajuntament, la construcció d’aquesta planta de formigó respon al canvi d’ús industrial en una zona residencial en temps del PP. Per unanimitat, el ple ha instat l’equip de Govern a proposar alternatives al projecte.
El ple ha tombat una iniciativa del Partit Popular que instava l’equip de Govern a reconèixer que es va equivocar en el tractament del cas ORA. L’equip de Govern n’ha presentat una proposta alternativa.
El ple també ha deixat una imatge de la policia desallotjant del ple de Palma diverses persones afectades per desnonaments a petició del batle, José Hila, en entendre que ja havien esgotat el seu temps.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades