Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La Policia Local intervé en una batussa multitudinària amb armes blanques
La Policia Local de Ciutadella ha hagut d’intervenir aquest dimarts nit en una baralla multitudinària amb armes blanques. Un grup de 6 o 7 persones amb diversos tipus de ganivets ha provocat l’alarma entre els veïns. Els crits i els cops van començar al local Punt de Joc ubicat a la Contramurada i van acabar amb una baralla al carrer Degollador, passades les 11 de la nit de dimarts.
Els veïns asseguren que aquests fets no són puntuals, i que des de fa un temps viuen intranquils. Fa dos dies un home de 33 anys va ser detingut a la zona des Pla per clavar una ganivetada a un altre jove i haver ferit diverses persones.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet