Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Les grans portes metàl·liques es tanquen a l'horabaixa, però hi ha espais per on es pot accedir. Just darrere de la pista de skate hi manca un tros de barrera
La normativa arran de la pandèmia del coronavirus obliga a tancar els parcs municipals, com el de sa Riera, de Palma, a les 9 del vespre. Però els joves hi entren, hi fan botellades i també hi ha baralles. Els veïns des Fortí demanen més vigilància i que tanquin bé els accessos al parc.
Les grans portes metàl·liques es tanquen a l’horabaixa. El nou horari està indicat a les entrades, però hi ha espais per on es pot accedir. Just darrere de la pista de skate hi manca un tros de barrera. Res els impedeix entrar-hi.
Els veïns de la zona ho lamenten, la normativa tothom l’ha de complir i destaquen que malauradament hi ha incidents per mor de les baralles i l’alcohol, com diumenge passat, quan varen apunyalar un jove.
A més d’aquest accés, també poden entrar al parc pel torrent. Per això demanen més vigilància. Tot i això, la Policia Local assegura que cada nit hi patrulla. A altres parcs de la ciutat, com el WiFi, a on també hi ha hagut incidents, han posat barreres al perímetre, precisament per evitar que la gent hi accedeixi quan tanca al vespre.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya