Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El Consell d'Eivissa ha instal·lat neutralitzadors d'olors
Vesins de l’abocador insular de Ca na Putxa, a Eivissa, es queixen de la forta pudor. Els preocupa, sobretot, els efectes que té per a la salut. Asseguren que les solucions per neutralitzar les olors que ha posat en marxa el Consell d’Eivissa, no funcionen. La institució acaba aquests dies les obres per posar una pantalla vegetal a l’entrada de la instal·lació.
La vida dels vesins de Roca Llisa, Jesús, Cala Llonga i Can Furnet ha empitjorat des que l’any 2020 es va inaugurar la nova planta de triatge de l’abocador de Ca na Putxa. “Quan fa pudor hem de tancar portes i finestres, és insuportable”, explica José Deprit, vesí de Roca Llisa.
El Consell d’Eivissa fa obres des de finals de setembre per minimitzar-ne la pudor. Es construeix un mur que es recobrirà amb vegetació a l’entrada de Ca na Putxa i s’han instal·lat neutralitzadors d’olors a la zona d’emmagatzematge.
Ara s’omple la penúltima cel·la i el Consell d’Eivissa calcula què farà quan s’acabi la vida útil de l’abocador, en cinc anys. Sobre la taula, les dues opcions més viables: traslladar els residus a Mallorca o fer una incineradora a Eivissa, una possibilitat que no agrada als vesins. La plataforma ha encarregat el seu propi estudi tècnic, que revelaran pròximament, per esbrinar quina és la millor solució per a la salut de les persones i per al medi ambient.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols