El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Durant tot el dia operaris d'Aqualia han treballat per reparar l'avaria
La ruptura de la canonada general de Cala de Bou ha deixat sense aigua durant pràcticament tot el dia 6.000 vesins d’aquest nucli i de les cales de Sant Josep. En aquests moments més de la meitat dels vesins ja han recuperat el subministrament i s’espera que la reparació estigui cent per cent solucionada a les 22,00 hores d’aquest dimecres.
La compra de garrafes d’aigua s’ha disparat aquest dimecres als supermercats de Cala de Bou. No només els propietaris de bars i restaurants sinó també els vesins. Vers les 10 del matí unes 6.000 persones residents a Cala de Bou i a les cales de Sant Josep quedaven sense subministrament d’aigua per una ruptura de la canonada general d’aquest nucli urbà
Unes molèsties que, es queixen, es repeteixen en el temps. Durant tot el dia operaris d’Aqualia han treballat per reparar l’avaria. Segons informen, totes les llars hauran recuperat el subministrament abans de les 22,00 hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades