L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els usuaris han de reorientar la seva antena cap al nou centre emissor i consultar l'empresa pública EBETEC
Després d’anys de demanar una solució, els veïns de les urbanitzacions de la costa sud de Ciutadella ja ens poden veure sense interferències, és a dir, poden mirar la televisió amb una bona recepció. S’ha posat un nou centre emissor de TDT que beneficia uns 1.500 usuaris a l’hivern i molts més a l’estiu. Això sí, si sou d’aquesta zona haureu de reajustar l’antena.
Els vesins han lluitat durant molt de temps presentant instàncies a l’ajuntament per poder tenir el senyal igual que la resta del municipi. Diuen notar molta diferència en la qualitat de la imatge al seu televisor, però encara està pendent d’alguns ajustos per poder accedir a la totalitat dels canals.
L’Ajuntament va recollir la petició en el marc del projecte “Visitam el teu barri” fa dos anys, però els tràmits han estat llargs.
Els usuaris que tinguin qualsevol dubte o incidència han de posar-se en contacte amb l’empresa pública EBETEC al telèfon 971 17 73 54.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues