Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Era una de les principals demandes del centenar de famílies que viuen en aquesta urbanització
Arran dels suggeriments i propostes dels residents de l’Argentina, la urbanització al costat de les obres de la carretera general de Menorca, es farà un camí de terra compactada perquè puguin desplaçar-se a peu o amb bicicleta fins al poble d’Alaior. Es tracta d’un sender de poc més de 2 quilòmetres, que seguirà l’orografia del terreny i que connectarà la urbanització amb la rotonda de l’entrada d’Alaior.
Era una de les principals demandes del centenar de famílies que viuen en aquesta urbanització, per facilitar la seva connexió amb Alaior i també la mobilitat sostenible. Els vesins volen que en aquells trams que passen a prop de la carretera s’hi posin mesures de seguretat i també es prepari perquè no l’afecti la pluja. Demanen manteniment continuat.
Amb les obres del nou accés a l’Argentina també s’aprofita per fer dues parades de bus perquè els residents tenguin accés al transport públic. A més a més, s’ha habilitat un camí privat d’emergència perquè, mentre hi hagi obres, hi puguin passar els busos que van al centre zoològic Lloc de Menorca, i no es col·lapsin més els carrers estrets de la urbanització.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu