Es tracta de subvencions que atorga la Unió Europea a través dels fons Next Generation que superen el 1.600.000 euros
Millora de cobertes, façanes, finestres, instal·lacions de calefacció i refrigeració, ús d’energies renovables o retirada d’amiant. Són algunes de les actuacions que poden anar subvencionades sempre que s’obtengui una reducció almenys del 30% del consum d’energia.
Les ajudes van dirigides als barris de Can Partit, sa Capelleta, ses Canyes, ses Figueretes, es Pratet i es Prat de Vila
El termini per executar les obres de millora d’eficiència energètica és fins al 31 de març de 2026. Els treballs escomesos amb data posterior a l’1 de febrer de 2020 també poden demanar la subvenció amb caràcter retroactiu.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres