CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
S'hi han produït 3 dels 18 accidents mortals del 2017 a les Pitiüses
De les divuit morts que s’han cobrat les carreteres pitiüses aquest 2017, tres han estat a la carretera que uneix Sant Carles de Peralta i Santa Eulària des Riu. El darrer accident mortal, que es va produir dijous passat, ha revifat el debat sobre l’aparent manca de seguretat viària que pateixen els vesins i treballadors de la zona.
L’excés de velocitat pareix que és el principal motiu de la concentració d’accidents de trànsit en aquesta part de l’illa, però també hi intervenen d’altres factors diversos. La massificació del trànsit durant els mesos d’estiu o la manca d’atenció tant de conductors com de vianants són els principals motius que assenyalen els vesins de Sant Carles, que coneixen ja molt bé la perillositat de la zona.
Vesins i treballadors demanen millores a la carretera i insisteixen que tota precaució és poca quan es tracta d’evitar que es repeteixin les tristes xifres que deixen enguany els accidents de trànsit.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició