Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Quabit contempla la construcció de 277 xalets de luxe a una parcel·la molt pròxima a la mar i allunyada dels camps de golf
Els veïns des Mercadal veuen amb bons ulls el projecte d’urbanització de Son Parc, que contempla la construcció de 277 xalets de luxe a una parcel·la molt pròxima a la mar i allunyada dels camps de golf. La immobiliària Quabit, que preveu començar a lliurar-ne les primeres claus a partir del 2020, ha comprat en total 70.000 metres quadrats a Son Parc, repartits en tres àrees de la urbanització.
Després de més de 15 anys de tràmits jurídics i ambientals, el batle des Mercadal creu que ara hi ha una seguretat jurídica que ha fet decidir els inversors i que es manifesta en les obres d’urbanització i serveis que van començar fa un any i mig i que estan a punt de finalitzar.
Hem de recordar que amb l’aprovació del Pla Terrirtorial de Menorca, l’any 2003, la promotora de Son Parc, Ordenación Son Saura, va acceptar reduir les 8.000 places que tenia fins a 2.800, sense demanar cap indemnització al Consell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE