Són nombrosos els dissenyadors que tenen entre les seves creacions els vestits per a casaments
Una de les propostes de la passarel·la Adlib d’Eivissa és la dels vestits de novia. Són nombrosos els dissenyadors que tenen entre les seves creacions els vestits per a casaments.
Des d’IB3 hem entrat al taller de dos dissenyadors imprescindibles, Toni Bonet i Virginia Vald. Tots dos ultimen els detalls per presentar les seves propostes avui vespre a Vara de Rey. Una desfilada inspirada en el món cowboy, molt de moda avui dia. Toni Bonet no pot faltar tampoc damunt la passarel·la, ell hi presenta la col·lecció New Era Lazy.
I és que el quid de passarel·la és combinar la moda Adlib amb les noves tendències. Combinació que cap dels dos dissenyadors ens ha volgut revelar, així que haurem d’esperar a veure el resultat a la passarel·la Adlib 2024.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes