Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El col·lectiu creu que s'hauria d'haver creat un Consell Assessor multidisciplinar
/EUROPA PRESS.
27Els veterinaris de tot l’Estat, que conformen un col·lectiu de 30.000 professionals, se senten ignorats per part de l’administració. Consideren que havien de formar part del Consell Asssesor de l’Estat en la gestió de la crisi del Coronavirus. Concretament a Alemanya el màxim responsable en la lluita contra la COVID-19 és un veterinari, el Doctor Lothar Wieler. Per això, el manescal Tolo Palou, ha recordat a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio que els veterinaris són persones que tenen grans coneixements en epidèmies, en microbiologia, immunobiologia i zoonosi. A més, creu que s’hauria d’haver creat un Consell Assessor multidisciplinar.
Però al marge d’aquestes reivindicacions el president del col·legi de veterinaris de les Balears i expert en zoonosi, Ramon Garcia, creu que l’origen del Coronavirus que ha causat aquesta pandèmia s’ha originat i transmés a l’ésser humà mitjançant una ratapinyada. Així ho evidencien, ha dit, diferents estudis científics. Mentre que el manescal Tolo Palou afirma que “l’origen del virus és el menys important. El que s’ha de fer és tenir un control d’aquests tipus de virus del que ja coeiuxem desde fa temps la seva existència.
Des del Col.legi de Veterinaris de les Balears demanen que hi hagi més prevenció i control per part de les administracions perquè no es torni a produir una situació com aquesta. I que si no es fa tornarem a viure una altra pandèmia.
Escolta aquí la notícia completa d’IB3 Ràdio
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia