Asseguren que podrien haver aportat la seva experiència, especialment quan la COVID-19 té un origen animal
La Covid 19 ha devastat el món així com el coneixíem fins al passat febrer, i la comunitat científica va tenir clar que el seu origen era animal. Molt se n’ha investigat durant tot aquest 2020, i molts de sectors s’hi han vist implicats per combatre’l. Però un gremi expert en la lluita contra els virus i les pandèmies n’ha quedat al marge: els veterinaris, que han quedat dolguts i impotents.
Els veterinaris exposen exemples pràctics de mesures que ells ja apliquen des de sempre als animals, i es podrien haver adaptat ara per ajudar els humans. Els treballadors sanitaris del món animal asseguren que continuen amb la mà oferta per oferir la seva col·laboració a les institucions per combatre la Covid-19.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes