L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Per accedir a la gratuïtat cal ser titular de la targeta ciutadana i tenir-la actualitzada
Aquest diumenge 1 de gener entra en vigor la gratuïtat de l’EMT Palma per a totes les persones residents a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Aquesta mesura, que és una peça clau de l’escut social dissenyat de forma conjunta amb el Govern, té per objectiu donar resposta a les conseqüències econòmiques i socials de la guerra d’Ucraïna que ha provocat un marc de major inflació.
Des de l’EMT Palma remarquen que per accedir a la gratuïtat cal ser titular de la targeta ciutadana i tenir-la actualitzada. En aquest sentit, des de l’EMT Palma emplacen a la ciutadania a comprovar la caducitat del seu perfil a la següent següent pàgina web https://infotci.palma.cat/tcimunicipis/ciutada/. En aquest sentit, es recorda que els perfils caducats no permeten gaudir de la gratuïtat.
Per tal d’aclarir dubtes sobre l’entrada en vigor de la gratuïtat l’EMT Palma ha editat un decàleg de preguntes freqüents que està penjat a la web de la l’EMT Palma i s’anirà difonent per diferents canals. Entre d’altres qüestions el decàleg recorda que la gratuïtat inclou totes les línies, fins i tot les de tarificació especial com són el port i l’Aeroport i la M1 de Metro, que també serà gratuïta amb la targeta ciutadana, amb els mateixos perfils acceptats fins ara.
El decàleg recorda així mateix que el saldo moneder de les targetes no caduca i que roman a la targeta ciutadana de forma indefinida.
La targeta ciutadana està disponible per a totes les persones residents a Palma i per a tots els residents a altres Ajuntaments amb un conveni vigent.
En cas de dubtes es pot consultar a les oficines de l’EMT demanant cita prèvia al web https://citaprevia.emtpalma.cat/?seccion=citaPrevia&subSeccion=solicitud, així com a les OACS de l’Ajuntament de Palma.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues