Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
L'empresa Trablisa ha accedit a la petició dels treballadors, que denuncien un augment de les agressions
Els vigilants de seguretat de Serveis Ferroviaris de Mallorca aniran equipats amb esprais de defensa. Era una petició dels mateixos treballadors, ja que enuncien que les agressions van en augment.
Alguns passatgers es neguen a pagar el bitllet, i es posen agressius. És un dels perfils amb què es troben sovint els vigilants. Un d’ells està de baixa després d’un incident que va tenir dimecres a l’estació de Binissalem amb un usuari. I dijous, a l’Estació d’Inca, varen haver d’avisar la Guàrdia Civil perquè un home increpava la gent.
Els sindicats demanaven anar equipats amb esprais de defensa, i finalment l’empresa Trablisa hi ha accedit. Esperen poder-los dur aquest mateix estiu, després de fer un curs sobre el seu ús. Demanen més presència policial i un plus de perillositat específic. Diuen que molts agressors són reincidents.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús