Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Sommeliers i cellers vaticinen que guanyaran força les varietats locals, com el giró ros
La DO Pla i Llevant ja experimenta amb els primers vins de l’anyada, els vins en rama. No es comercialitzen sinó que són la base per conèixer quines combinacions de varietats poden funcionar o quines maduracions són recomanables. Només sommeliers professionals proven aquests vins, com Gabriel Lucas, campió d’Espanya de sommeliers. “Es fa habitualment per aconseguir bons bouquets”, diu Toni Bennàssar, president de la DO Pla i Llevant.
Els sommeliers convidats tasten 13 vins d’una sola varietat cada un d’ells i traslladaran als cellers les seves recomanacions d’acord amb l’evolució que presenta el vi en aquest moment: “venen vins molt frescos, manco pesats”, diu Gabriel Lucas, “realment el vi mallorquí és boníssim, ha millorat molt”.
La cosa, de moment, va cap a potenciar les varietats locals, com el giró ros, que aguanten bé el clima mediterrani: “tenen poca acidesa”, diu Daniel Arias, de l’Associació Balear de Sommeliers.
Tots coincideixen a dir que ens preparem, que venen bons vins, poc espirituosos i que combinen bé amb la gastronomia local.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús