El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El quartet de corda alemany va interpretar peces de Ravel, García-Abril i Brahms
Són els ritmes clàssics del Vogler Quartet, i varen omplir de música la nit del dimecres al claustre de Santo Domingo de Pollença. Ha estat la nova cita del 57è Festival de Pollença, que aquest cop ha apostat per alguns clàssics del segle XIX, XX i XXI de la mà d’un quartet multidisciplinari.
Un repertori triat per a l’ocasió amb tres moviments. El quartet en fa major de Maurice Ravel, les cançons del jardí secret de García-Abril i, per tancar, el quintet per a clarinet i cordes de Johannes Brahms. La mezzosoprano Zandra McMaster i el clarinetista mallorquí Pascual Martínez van sumar-se al quartet.
Per a alguns ha estat el primer concert d’aquest festival de renom. D’altres, que ja coneixien el quartet, han aprofitat la cita per redescobrir-lo. Dos violins, una viola i un violoncel emmarcats en un espai idíl·lic com el claustre de Santo Domingo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits