És l'enèsima vegada que passa des que, el 2017, un incendi va calcinar la nau per complet
Els voltants de l’antiga planta de tractament de residus voluminosos de Maó tornen a ser un abocador incontrolat de deixalles. Piles i piles d’escombraries, des de rentadores, fins a sofàs, electrodomèstics de cuina, matalassos i seients de cotxe, s’hi acumulen abandonats. És l’enèsima vegada que passa des que, el 2017, un incendi va calcinar per complet la nau llavors gestionada per Càritas. De llavors ençà, l’administració hi ha d’anar constantment a netejar la brutor. El Consell diu que té previst actuar-hi de nou aviat tot i que el camí és de competència municipal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa