Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Fan una crida als joves que es barallen cada any per un tros de carota
Les imatges de joves llançant-se a terra per un tros de carota s’han convertit en un maldecap per a l’Ajuntament i la mateixa Junta de Caixers. Es tem que es puguin produir episodis d’asfíxia i és que, per mal de creure que sigui, alguns dels joves que participen en aquestes melés practiquen apnees durant tot l’any. Els Voluntaris de Sant Joan, que fan feina cada any per obrir passadís als genets durant els Jocs des Pla, comparteixen aquesta preocupació.
Tanmateix, els Voluntaris celebren que l’actual Junta de Caixers s’hagi implicat de valent en la cerca de solucions als problemes de la qualcada. Per exemple, augmentant el recorregut de les corregudes a sa Plaça per tal d’evitar que els cavalls quedin aturats a la Plaça Nova.
Els Voluntaris de Sant Joan han llançat, amb tot, altres propostes. Per exemple, que el llançament de les avellanes s’estiri fins a ben avançada l’Avinguda de la Constitució quan els cavalls tornen de Sant Joan de Missa de celebrar les vespres. Tot, amb l’objectiu de desmassificar la Plaça de ses Palmeres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia