Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Actuació a l'església de Sant Miquel
Quan arriba Nadal, és temps de caramelles: cançons amb acompanyament de tambor, espasí, flaüta i castanyoles. Els xacoters de Sa Torre han actuat a la missa de l’església de Sant Miquel de Balansat per celebrar Sant Esteve.
Les caramelles canten goigs a la Mare de Déu i van acompanyades de tambor, espasí, flaüta i castanyoles. Enguany, però, l’actuació ha estat ben diferent perquè han de cantar amb mascareta.
El que no ha canviat és l’essència: una tradició molt antiga que perdura en el temps a través de les colles folklòriques com aquesta de Puig d’en Valls dels Xacoters de Sa Torre.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús