Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
A Eivissa és temps de 'caramelles' quan arriba el Nadal
La colla dels Xacoters de sa Torre, des Puig d’en Valls, han tornat a donar un recital de caramelles a l’església de Sant Jordi, un cant d’origen medieval.
Les caramelles canten goigs a la Mare de Déu i van acompanyades de tambor, espasí, flaüta i castanyoles. “És algo bonic, és algo molt antic que sinó ho anam mantenguent i la gent jove que va sortint, que ho vaig practicant, perquè sinó es perdrà i és una llàstima, perquè és algo que tenim de la nostra tradició eivissenca i s’hauria de mantenir”, explica Vicent Cardona, uns dels Xacoters de sa Torre.
Una tradició que s’engloba dins del programa d’actuacions que organitza el departament de Patrimoni Històric del Consell d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació