Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Hi ha, des d'embarcacions de 150.000 euros fins a una de 4 milions
 
                             
                            Almenys dues embarcacions que dimecres es varen quedar encallades al Port de La Savina pertanyen a una empresa de xàrter. Des de l’Associació de Xàrter Nàutic a les Balears s’estima que unes 5 embarcacions de lloguer han quedat afectades per aquest temporal, amb danys econòmics incalculables. Hi ha, des d’embarcacions de 150.000 euros fins a una de 4 milions.
Tot i que els clients que lloguen una embarcació dipositen una fiança d’uns 2.500 euros per possibles danys, la realitat és que per les empreses de xàrter és una autèntica runa quan hi ha incidents com aquests.
Des de l’Associació d’Empreses Nàutiques de les Balears ens expliquen que les empreses avisen dels possibles temporals, i fins i tot recomanen als clients descarregar aplicacions meteorològiques. A més, durant tota la travessia, les embarcacions estan geolocalitzades.
Però hi ha clients que tot i aquestes precaucions decideixen sortir a la mar, de vegades posant en risc la seva pròpia salut. Si l’accident no s’ha pogut evitar, ràpidament s’ha d’informar a Capitania Marítima perquè activi el protocol del possible rescat amb Salvament Marítim.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
