Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
4 treballadors temporals implicats seran acomiadats
“Una trama” de falsificació de documents. Així ha definit la gerent d’EMAYA, Imma Mayol, les greus irregularitats detectades a dues convocatòries de l’Àrea del Cicle de l’Aigua. Segons ha descobert l’empresa municipal, 7 aspirants de dos processos de seleecció haurien presentat titulacions falses: un certificat de formació professional i 6 acreditacions del nivell A2 de català. Davant la sospita
En concret, les contractacions que s’hauran de revisar superen els 500. Una situació que també denuncien representants dels treballadors. José Villanueva del sindicat USTE demana “que es depurin responsabilitats” i reclama “més transparència”.
De moment, els 7 aspirants han quedat exclosos dels processos de selecció i se’ls ha obert expedient disciplinari per una falta molt greu. Quatre d’ells ja eren treballadors temporals de l’empresa i el seu acomiadament es confirmarà al consell d’administració de la setmana que ve. Així mateix, tots els casos s’han posat en coneixement de la Fiscalia per si són constitutius de delictes com l’estafa o la falsificació de document oficial.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc