Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

El comerç més afectat calcula unes pèrdues de 200.000 euros
Després de 48 hores, Cati Cortés vol veure quin és l’estat en què ha quedat el seu cotxe comprat només fa un any: “Només tenc ganes de plorar” diu. Ella és una de les damnificades perquè, només en aquest aparcament, se n’han vist afectats una cinquantena de cotxes, a més dels trasters. Els 500 litres per segon d’aigua que sortia de la canonada d’Emaya varen arribar gairebé fins als dos metres d’altura. El negoci més perjudicat és la floristeria que calcula, en uns 200.000 euros, les pèrdues en material i en maquinària.
Les primeres investigacions dels pèrits apunten que les pluges podrien haver causat una esllavissada al solar en què es fa una obra que va moure i rompre aquesta artèria d’aigua. El president d’Emaya, Ramon Perpinyà, afirma que “els tècnics seran els que diran el què ha passat però la primera sensació és que si hagués hagut el mur de contenció la canonada no s’hagués mogut”
En aquesta valoració inicial, els pèrits descarten que els edificis hagin patit cap mal a l’estructura.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva