Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Aquest tipus de neteja es farà en hores nocturnes per a evitar l'exposició de la ciutadania a aquest producte
91
L’Ajuntament de Palma ha informat que Emaya tornarà a desinfectar a partir d’aquest dijous els carrers i espais públics de Palma, davant l’augment de casos de coronavirus.
En una nota de premsa, Emaya ha recordat aquest dimarts que la neteja amb desinfectant ja es va realitzar durant l’estat d’alarma, amb especial incidència en els accessos de centres sanitaris, residències, farmàcies, supermercats, etc.
Una vegada finalitzat l’estat d’alarma es va deixar d’aplicar lleixiu en la neteja. Ara, Emaya reprendrà aquesta mesura, aplicant desinfectant durant les neteges nocturnes i intensificant l’aplicació d’aigua a pressió a la neteja que es fa durant el dia.
Emaya ha assenyalat que per a la neteja amb desinfectant s’utilitza aigua barrejada amb lleixiu aplicada a pressió. Aquest tipus de neteja es farà en hores nocturnes per a evitar l’exposició de la ciutadania a aquest producte.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa