Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Aquest tipus de neteja es farà en hores nocturnes per a evitar l'exposició de la ciutadania a aquest producte
L’Ajuntament de Palma ha informat que Emaya tornarà a desinfectar a partir d’aquest dijous els carrers i espais públics de Palma, davant l’augment de casos de coronavirus.
En una nota de premsa, Emaya ha recordat aquest dimarts que la neteja amb desinfectant ja es va realitzar durant l’estat d’alarma, amb especial incidència en els accessos de centres sanitaris, residències, farmàcies, supermercats, etc.
Una vegada finalitzat l’estat d’alarma es va deixar d’aplicar lleixiu en la neteja. Ara, Emaya reprendrà aquesta mesura, aplicant desinfectant durant les neteges nocturnes i intensificant l’aplicació d’aigua a pressió a la neteja que es fa durant el dia.
Emaya ha assenyalat que per a la neteja amb desinfectant s’utilitza aigua barrejada amb lleixiu aplicada a pressió. Aquest tipus de neteja es farà en hores nocturnes per a evitar l’exposició de la ciutadania a aquest producte.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta