Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
L'empresa incrementarà el personal de netetja i contractarà gairebé 100 policies locals més per a fer afectives les sancions de 700 euros per als autors dels grafits
Associacions en defensa del territori, veïnats i comerciants de la ciutat han denunciat en diverses ocasions que les pintades vandàliques embruten la imatge de Ciutat.
L’Ajuntament de Palma ha iniciat un pla de xoc contra les pintades vandàliques de Ciutat. De fet, els operaris d’EMAYA ja han començat a netejar les pintades dels llocs públics. El consistori també vol consensuar amb veïnats i comerciants com actuar contra les pintades que afectin façanes que són de propietat privada.
Ara l’equip encarregat de netejar les pintades està format per quatre operaris, però previsiblement s’incrementarà el nombre de personal a mesura que avancin els mesos.
La contractació de gairebé 100 policies locals més permetrà fer afectives les sancions de 700 euros per als autors de les pintades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola