Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Contra la pobresa energètica
L’empresa municipal reservarà 60.000 euros del seu pressupost anual per pagar les factures d’aquelles famílies derivades de Serveis Socials de l’Ajuntament. Una ajuda que amplia l’actual bonificació per aquelles amb ingressos inferiors als 950 euros. Són mesures destinades a pal·liar la pobresa enèrgetica. No més als primers 9 mesos de l’any, l’àrea de serveis socials va evitar talls d’aigüa i llum a 1.242 persones.
Per altre banda, demà a la sessió plenària, Els comptes de Palma seran objecte de debat. Tant el Partit Popular com Ciutadans han anunciat esmenes a la totalitat. També han criticat el retard que s’està produint en el pagament a proveïdors, que aquest darrer trimestre ha arribat als 80 dies. L’àrea d’Hisenda afirma que estudiarà les causes del desviament i que ho corregirà.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou