Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La cera es retira amb aigua a 80 graus
Entre els vianants i les terrasses del carrer dels Oms, hi trobam la cera dels ciris dels milers de confrares que participaren anit en la processó més multitudinària.
Anys enrere s’hi posava arena, però originà les queixes dels comerços i es deixà de fer. Enguany, tampoc no n’hi ha hagut, i avui dematí la màquina decapadora d’EMAYA ja feia feina per llevar la cera dels carrers.
Amb aigua molt calenta, a 80 graus, fonen la cera i la retiren. Però per llevar-la tota d’allà per on han passat les processons de la Setmana Santa de Palma, EMAYA encara es torbarà uns quants dies més.
Mentrestant, el renou dels cotxes circulant per damunt la cera segueix formant part també de la tradició de la Setmana Santa.
Avui, Divendres Sant, la processó del Sant Enterrament sortirà de la Plaça de Sant Francesc i acabarà a l’església de Nostra Senyora dels Socors. Un recorregut que patirà restriccions al trànsit a partir de les 5 i mitja de l’horabaixa.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial