L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ara per ara, només romanen aturats els punts verds i la recollida de trastos, que està previst reactivar-lo a la Fase 2
Emaya va recuperant tots els seus serveis. El darrers ha estat el sistema de recollida selectiva mòbil del centre de Palma, que s’ha reprès aquest cap de setmana. Ara per ara, només romanen aturats els punts verds i la recollida de trastos, que està previst reactivar-lo a la Fase 2.
La desescalada ha arribat també a alguns dels serveis municipals, com Emaya. El de la neteja dels carrers ha estat essencial durant tot l’estat d’alarma. Però, a poc a poc, altres serveis que s’havien vist afectats, també van recuperant la normalitat. Des que les Illes varen entrar dins la fase 1, s’han recuperat serveis com el de la neteja d’herbes, l’aigua de les fonts, i un dels darrers, el servei de la recollida selectiva mòbil que afecta principalment els carrers del centre.
Aquest dilluns, també s’ha reprès el servei d’atenció al client amb cita prèvia. D’aquesta manera, actualment, només romanen inoperatius els punts verds i el de la recollida de trastos que, previsiblement, es reprendran una vegada que entrem a la fase 2.
I és que Emaya assegura que el sobrecost que suposa el mal ús d’aquests serveis és d’entre 3 i 4 milions d’euros anuals.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues