Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Un accident, on dues persones han resultat ferides lleus, ha provocat retencions a primera hora del matí d'aquest dilluns
Gairebé 10 quilòmetres d’embós és el que han patit els conductors que, a primera hora del dematí, circulaven per la via de Cintura de Palma en direcció cap a l’Aeroport.
Una topada múltiple, amb quatre vehicles implicats, ha produït retencions quilomètriques que s’han estès des de l’altura del cementeri de Palma fins a la sortida de Portals.
El xoc ha tingut lloc a les 8.15 hores, en plena hora punta, i ha obligat a tancar temporalment al trànsit un carril de la circulació. Dues persones han resultat ferides lleus.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions