Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Visitants, veinats i treballadors esperen que les institucions ho arreglin aviat
Embossos i problemes d’aparcament el darrer dia de setembre a Ses Covetes i Es Trenc. Una imatge que sol ser habitual en ple estiu, però que ja hem vist que es repeteix avui, el darrer dia de setembre. Els visitants, veïnats i també treballadors de la zona esperen que l’estiu que ve les Institucions prenguin les mesures adients.
Aquest és l’aspecte que tenia avui migdia el camí d’accès cap a ses Covetes i es Trenc. Ple de cotxes mal aparcats en un indret ben estret, que ha provocat retencions importants. I això que és just l’accés a la carretera final que du cap al nucli, allà on, fins, avui, ha funcionat una Zona ORA que, tammateix, s’ha demostrat que no és suficient.
El degoteig de persones caminant ha estat constant durant tot el dia. Però n’hi ha, que no estan per caminar tant de temps. Com aquesta parella de manacorins, que no esperaven trobar-se aquesta manca d’aparcament en aquests moments de l’any.
Tant visitants, com veïnats i treballadors de la zona no entenen còm els 2 pàrquings que hi havia oberts, estan tancats.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases