El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

"Tot i que físicament aguantis, i duguis més aigua, és recomenable esperar quatre dies fins que les temperatures baixin"
Emergències 112 Illes Balears ha demanat als ciutadans que no vagin d’excursió per la calor extrema.
Un grup de quatre excursionistes van demanar aquest passat dimecres ajuda als equips de rescat després de quedar-se exhausts i sense aigua a la Serra de Tramuntana. Els bombers de Mallorca juntament amb voluntaris de Protecció Civil d’Escorca van ser mobilitzats per a rescatar als quatre excursionistes. No només això, fins a quatre rescats en menys de tres dies. Per aquest motiu, el 112 Balears demana “precaució i sentit comú, estem en alerta taronja per altes temperatures”.
Amb tot, el tècnic d’emergències Martín Mancha ha recomanat esperar a que acabi la onada per fer excursions. “Tot i que físicament aguantis, i duguis més aigua, és recomanable esperar quatre dies a que les temperatures baixin”, ha assenyalat.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies