Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'exmallorquinista aconsella als jugadors evadir-se de tota la pressió
Aconseguir la salvació implica guanyar diumenge a El Sadar. El Reial Mallorca està amb l’aigua al coll. El repte és gran tot i que el rival, l’Osasuna, no es jugui res important. De la situació del Mallorca, n’hem parlat amb un mallorquí que coneix a la perfecció el club. És Emilio Nsue. L’exmallorquinista creu en la salvació.
“És una llàstima arribar a aquesta situació. Enguany teníem bons jugadors, tenim un bon equip. Malauradament, hem arribat a una situació límit, però jo confiï molt en el Mallorca”
Nsue sap i bé què és sofrir sent futbolista i fer-ho vestint la camiseta vermella. Assegura que el millor que poden fer els jugadors és evadir-se de tota la pressió.
“Es viu amb molta ansietat. El consell que jo els donaria és que s’allunyin dels mitjans, de la pressió, vagin a jugar un partit més i ho donin tot”.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte